من هیچ وقت حرف سیاسی نزدم و نخواهم زد چون کلا نه ربطی به سیاست دارم و خوشم نمیاد ازش
به قول یک نفر:

سیاست پدر و مادر نداره!


حسن روحانی

اما دیشب مثل اینکه رئیس جمهور در این ماه گذشته برای چندمین بار داشته با مردم و خبرنگار ها حرف میزده و قسمت جالبش اینه که ماه های گذشته و سال های گذشته یادش نبوده که در یک ماه میتونه چندین بار با مردم حرف بزنه و گزارش بده (این یکی از معجزات نزدیک شدن به انتخابات هست)

اما این اصلا مهم نبود
قضیه جالب این بود که مِستر پرزیدنت وعده هاشون تمام نمیشه و معلوم نیست که چه زمانی تموم میشه، اینطور که معلومه شاید حتی بعد از اینکه ریاست جمهوریش تموم شد میخواد وعده های مختلف برای حل بیکاری، رفاه مردم، مسکن مردم، حمل و نقل مردم، محیط زیست، اقتدار ایران، بازگرداندن اعتبار به پاسپورت های ایرانی، ارزون شدن نان و لبنیات، کمتر کردن و مخفی کردن حقوق های نجومی و ........................... بده.
عبور حسن روحانی با خودروی خارجی در کارخانه ی تولید محصولات ایرانی

حرف از بیکاری شد و مشخص شد که 700 هزار شغل ایجاد کردن!!!!

واقعا ابراز تاسف میکنم که یک رئیس جمهور 4 سال رو که میتونست برای مردم کار های مختلفی بکنه، لینک کرد به برجام و وعده های رفاهی مختلف و... و با همین وعده ها و حرف ها و 4 سال مردم رو سرکار گذاشت و کشور رو اداره کرد!

امام خمینی یک جمله معروف با این مضموم داره که میگه
کسی که در فقر زندگی نکرده باشه نمیتونه زندگی مردم و فقرا رو احساس کنه و مشکلات رو درست کنه

شاید دلیلش جمله‌ی بالا باشه که وزیر های چند میلیاردی در این دولت سرکار هستن و نعمت زاده گفته بود که
حالا دو میلیارد وام گرفتن و پس ندادن، دیگه این همه سر و صدا نداره


آخوندی و هواپیما ایرباس
یا فقط برای یکبار هم که شده لحظه ورود هواپیما ایرباس و حرکات آخوندی رو ببینید!(shame)
من بهش رای دادم و الان یکی از ناراضی ترین ها هستم چون احساس میکنم رای من رو به هدر داده و به هدر رفته و نتیجه اینه که دیگه اعتباری برای من و امثال من نداره که بخوایم دوباره انتخابش کنیم!


به امید روز های بهتر
(این نظر شخصی من بعد از کلی صبر و تحمل و چیزی نگفتن بود، و نظر شما هم محترم است)