حق‌الناس


با این که تجربه قبلی داشتم که موقع تسویه حساب زورش میاد پول بده (پول سازمان نه شخصی!) این بار در حیاط سازمان بهش گفتم بیا هزینه رو هم همین الان با هم طی کنیم و گفت بزار بعدا اینکارو میکنیم و من بهش گفتم نه همین الان باید هزینه رو طی کنیم چون بعدا میخواید کمش کنید و ...

خلاصه با هم طی کردیم که برای هر طرح 25 تومن (در حالت عادی من 100 هزارتومن میگیرم) و تعداد اونا هم 30 تا بود!

خلاصه توی دو هفته صبح تا شب همین طور براش طرح زدیم و روزی که قرار شد برم بهش بدم رو رفتم سازمانشون

متوجه شدم که برای دوره تا 6 ماه دیگه نیست و همون روز میخواد بره!!!!!! همونجا وایسادم تا پیداش بکنم و پیداش کردم و بهش گفتم اول تکلیف من رو روشن کن بعد برو!

بهم گفت طرح رو بده به فلانی من میرم با سازمان مرکزی صحبت میکنم تا 300 تومن (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) بهت بدن!!!

گفتم چند بهم بدن؟!

گفت 300 تومن

گفتم چرا؟

گفت مگه هفته پیش نیومدی گفتی 300 تومن بهم بدید ؟

گفتم علی الحساب 300 تومن بهم بدید نه گفتم که کلش 300 تومن میشه

قرار شد هر طرح 25 تومن حساب کنید

گفت چند؟ (!!!!!!!!!!) یعنی میشه 750 تومن؟!

گفتم اره مگه یادت نیست توی حیاط با هم صحبت کردیم و کاملا یادش بود و به هر روشی میخواست بزنه زیرش

گفت باشه حالا شما برید طرح ها رو بدید من اول میرم با سازمان مرکزی صحبت میکنم و بعد میرم دوره تا سه روز دیگه خبرت میدم

3 روزش شد یک هفته و خبر نشد و منم هر چی تماس گرفتم تلفنش رو جواب نداد

براش پیام فرستادم که لطفا با من تماس بگیرید


شب تماس گرفت و گفت: من به فلانی قبل از شما زنگ زدم و بهش گفتم که برامون بزن با 300 تومن و گفته بود باشه(!!!!!!!!!!!)

گفتم با کی ؟ با کسی که خودم بهشون یاد دادم؟ بعد شما من رو با ایشون مقایسه میکنی؟!!!!!

گفت: یادمه بهتون گفتم با 300 تومن برامون بزن

بهش گفتم اصلا چنین حرفی به من نزدید و توی حیاط با هم قرار گذاشتیم که هر طرح 25 تومن باشه

25 تا تک تومنی که نیست! پس 25 هزارتومان بوده و شما گفتی باشه برو

گفت حالا صحبت کردم 300 تومن بهتون بدن

و بقیه رو ببینم چقدر میتونم از سازمان مرکزی بگیرم بهت بدم

گفتم من کاری ندارم

حالا چونه هم میخوای بزنی بزن ولی 100 تومن بزن نه 450 تومن !!!! (من همون چونه هم اصلا راضی نیستم و درواقع کلا راضی نیستم! حتی اگر پولمو کامل بدن!)


و در اخر جالب بدونید که این سازمان دولتی و عظیم کشور هست که ایشون هم خودشون کارمند اونجا هستن! و متاسفم برای ایشون واقعا!!


من این رابطه اصلا دیگه برام مهم نیست و با اینکه بهش گفتم 100 توومن چونه بزن و بقیه رو بهم بده، صبح بهش پیام میدم و میگم من اصلا راضی نیستم و باید 750 تومن رو کامل بدید چون من چیزی یادم نرفته و اشتباهی هم نکردم که بخوام 100 تومن تخفیف بدم!!!


با عرض پورش دوستان ولی اعصابم رو خورد کرده ادم هایی که ادعای درستکاری میکنن و اینطور زیر حرفشون میزنن!